Jeśli kupiłeś rower w naszym sklepie internetowym i chcesz zgłosić reklamację, możesz skorzystać z formularza zamieszczonego tutaj. Pamiętaj o dołączeniu skanu bądź zdjęcia paragonu oraz karty gwarancyjnej (jeśli została wypełniona przy przeglądzie zerowym) oraz zdjęcia reklamowanej części bądź wykrytej wady roweru i wysłaniu na adres mailowy: arek@rowery.lukow.pl.
ZWROTY
Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając do nas stosowne oświadczenie. Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: arek@rowery.lukow.pl. Możesz skorzystać z zamieszczonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się tutaj.
Zwracany towar nie może nosić śladów używania, oznacza to, że po otrzymaniu przesyłki, produkt może zostać przez Ciebie odpakowany i sprawdzona jego przydatność na takiej zasadzie, jakbyś dokonywał zakupu w sklepie stacjonarnym.
Zwrot towaru Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres: Arkadiusz Zgorzałek, ul. Chopina 3, 21-400 Łuków, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar powinien być właściwie zabezpieczony, celem uniknięcia uszkodzenia w transporcie. Termin jest zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący.
Zwrot środków Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy czy towar jest pełnowartościowy i nie nosi śladów używania. W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o Twojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. Dokonane płatności zwrócimy na podany w oświadczeniu odstąpienia od umowy rachunek bankowy. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.